salsa/tufte

Monday, February 06, 2006

Salsa/Tufte

Jeg innser at målgruppen for en salsablogg er noe begrenset, men jeg gir den en sjanse likevel. Mest fordi jeg føler for å dokumentere Salsa/Tufte-prosjektet jeg skal ta del i.

Salsa/Tufte går ut på at jeg, en datanerd, skal være med i et salsashow i regi av Oasi Latina. I løpet av et par måneder skal den stive, ubalanserte og seige nerden forvandles til en smidig, lynrask og sensuell salserina. Vi skal være fem jenter i showet, men bare én Tufte. De andre fire er allerede smidige, lynraske og sensuelle, for ikke å snakke om myke som smør. De setter seg i spagat og legger magen i gulvet, står på en fot og krøller den andre opp langs øret, bretter ryggen bak i 90-graders vinkel uten problemer.

Så jeg har på en måte fått mitt eget lille personlige Tufte. Det er riktignok litt ukomfortabelt å være sinken på laget, men dette er jo noe jeg har vært vant til fra gymtimene på skolen, og hvis jeg kommer helskinnet ut av det som en avansert salserina er det verd prisen!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home